Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoeveel kcal eet je per dag btw? ik volg deze log =).

Comment

Ik ben ook benieuwd, goed luisteren naar gip he

Comment

Raar trainschema, raar om cardio te doen, zou eerst wat gaan leren over de basisprincipes kwa training, het raakt kant noch wal om zo'n iemand split te laten doen als je nog geen basis hebt.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
          Raar trainschema, raar om cardio te doen, zou eerst wat gaan leren over de basisprincipes kwa training, het raakt kant noch wal om zo'n iemand split te laten doen als je nog geen basis hebt.
          wat voor schema raad jij een beginner vaak aan dan?
          fullbody push/pull?

mijn neefje vraagt ook al 2 week om een schema
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

succes! ben benieuwd wat je eruit kan halen onder begeleiding van gip.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              wat voor schema raad jij een beginner vaak aan dan?
              fullbody push/pull?

mijn neefje vraagt ook al 2 week om een schema
              Fullbody of push/pull al vind ik pushpull toch meer voor de wat gevorderden.
              Split werkt als je heel zeaar traint en je langer herstel nodig hebt, maar goed iedere "personal trainer" heeft xo zijn idee erover, alleen de opgeleide en ervaren pters weten wel beter.

Ga je er nu ook bij kuren Dexie?

Comment

Succes dexie.
                keep the focus going!

Comment

Toen ik deze log begon te lezen dacht ik net hetzelfde als wat Talal poste.

Je volgt gip zijn visie, terwijl deze van nature een zwaar gewicht heeft en "moeite" moet doen om droog te blijven. Jij bent net het tegenovergestelde die net "moeite" moet doen om massagains te maken. Wat je dan doet is zijn visie over bv cardio (wat gelijk loopt met zijn doel) implementeren in jouw trainingen. Met een omgekeerd effect? Daar ben ik benieuwd naar en volg ik deze log.

Succes ermee!
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                    Hoeveel kcal eet je per dag btw? ik volg deze log =).
                    hij eet nu rond de 2700-3000 kcals weg. met een gewicht van 63kg voor de eerste 2 weken, dan kijk ik effe hoe het gaat indien verhogen.

daarnaast wil ik nog wel even vermelden dat ik dit gewoon op vrijwillige basis doe bij dexie.

al dat gemieren neuk over cardio en schema's, te veel zie ik gewoon mieren'neuken' over cardio/voeding e.d ook in mijn sportschool overgens.
                    train en eet gewoon, en als het niet werkt verander je wat zo simpel is het.

15 minutjes cardio wel of niet, jezus 'i lost my gains because i do 15 minutes of cardio 3/4 times a week' sounds serious? komop. niet alles hoeft wetenschappelijk bewezen te worden, als iets werkt werkt het, werkt het niet werkt het niet...
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Ik snap de logica achter jou plan van aanpak niet. Je bent heel licht en dat heb je zelf ook door. Desondanks ga je veel cardio doen. Wat zit daar nou achter?

En daarnaast ook nog eens ee schema waarbij je elke spiergroep slechts 1x per week aanpakt.
                      Dit bedoelde ik dus. Fijn dat tenminste één iemand me begrijpt.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Ik snap de logica achter jou plan van aanpak niet. Je bent heel licht en dat heb je zelf ook door. Desondanks ga je veel cardio doen. Wat zit daar nou achter?

En daarnaast ook nog eens ee schema waarbij je elke spiergroep slechts 1x per week aanpakt.
                        Jay doet ook veel cardio.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Ga je er nu ook bij kuren Dexie?
                          Goeie grap man. Lekker hoog niveau ook weer...

Allereerst, jongens GIP doet het vrijwillig, dus ben al reuze blij daarmee en imo verdient die daar al kudo's mee. En precies zoals hij zegt, als het niet zou werken kan je altijd nog dingen aanpassen. Ik had het er misschien beter niet eens bij kunnen zetten (vond ik wel zo netjes) want dit vind ik een beetje lullig ik ben nog niet eens 2 weken bezig met z`n schema.

Training van vandaag trouwens
                          Incline bb press 5x5
                          Flat bb press 5x5
                          Cable crossover 3x10

rope pushdowns 3x8
                          skullcrushers 3x8

En toen nog wat buik gedaan en ff cardio.

Moest me toch bij borst inhouden met oog op me hand, deed toch wel pijn maar kon opzich nog wel trainen, moest alleen m`n handen iets draaien. Opzich wel lekkere training alsnog.

Comment

je hebt toch wel de 'extra' dingetjes toegepast ?

zoals holds en negatieven?
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

Ja zeker
                              Negatieven was wel ff zoeken haha, was maar 1 vrouw, maar net toen ik flat wilde doen kwam er eindelijk nog iemand binnen en die wilde wel ff helpen

Anyway bij incline press doe ik 5 negatieven, bij flat nog een laatste set, redelijk licht gewicht 10 reps, en bij cable crossover en pushdown houd ik 3 sec vast op het knijp punt, was ik ff vergeten erbij te knallen.

Comment

Ga je ook je gewichten loggen of enkel wanneer je dit echt noemenswaardig vind ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X